Saturday, July 11, 2009

Pallet In The House


Nak citer pasal pallet nih....
Ada beberapa jenama pallet yang dah aku survey dan masih survey lagi..
Aku mmg nak cari pallet yang harganyer 50kg = RM 10.Ada tak?..heheheeee

Nih beberapa pallet yg aku dah try.....

1) Pallet Biopalma Khusus utk kambing (Ada 2 jenis tapi aku try yg khusus utk kambing)
Saiz = 50kg
Harga = Email kat Pangeran utk keterangan lanjut
Komen kambing aku : Depa siap tolak tepi tuhhh...tak layan siott!!..Tak tahu le depa nih memilih atau idak,tapi mmg hangin gak satu badan,depa tolakk...hehee

2) Pallet Cargill (Ada gak 2 jenis seperti diatas)
Saiz = 50kg
Harga = Email kat Pangeran utk keterangan lanjut.
Komen kambing aku : So far,pallet nih yang depa berebut nak makan.Belum sempat aku tuang kat bekas makan,dah mcm anak Somalia dah berebut nak dulu..huhh!!..mmg dahsyat!

3) Pallet Nuinfarmutiara
Saiz = 50kg
Harga = Tak tahu lagi.
Komen kambing aku : Depa tak komen apa-apa pasal belum try lagi....tapi aku tgk rupabentuk cam kasar jerk.Cam kambing aku rasanyer tak berkenan jer...

4) Pallet Pelepah Sawit.
Saiz = 40kg
Harga = Tak silap aku RM30 kot
Komen kambing : Nih baru aku buat survey.Pallet dari pelepah sawit.Kilang ada kat Pahang.Nama kilang Oil Farm Frond.100% dari pelepah sawit.Camne khasiatnya utk kambing??...Apalaga,kena test la beli seguni dua.....

So,sesapo kat luar tuh yg ada senarai pallet-pallet di dunia kambing ni,silalah berkongsi kat sini.

No comments:

Post a Comment